09 June 2011

Cukai ialah pengganas




Hampir tiba giliran utk bayar tol.

Aku : Alaaa aku dah pernah try dah benda ni. Jgn risau. (lebih kurg cmni la)

Belammy : Ehh japp, org dpn tuu...

Pogie : Wuuuwuuuu (taktau merepek apa)

Sampai je giliran-


Aku hulur 65sen utk tol yg berharga Rm1. Igt lepas sekali..

Minah tol : WOOOOOOIIIH!!!!!!

Aku pun apa lagi, pacak satu lapan lah Myvi aku hahaha. K Belammy bkn main lagi suka, 5 minit gelak tak benti sambil baling topi dia patu agkat balik, baling agkt balik dan seterusnya habis 5 minit. Yg Pogie masih lg dgn merepek dia haha. Tapi ni firsttime aku gagal -,- sebelum ni aku buat rilek je. 3kali dah lepas, yg ni pulak tak lepas. Kene maki. Terima kasih awek tol, kerana menjerit begitu dihadapan rakan-2rakan saya. Jatuh ke-pro-an aku sbg drifter terhebat dihadapan mereka.

2 comments:

DIDIDAA said...

harap aku tak kerja tol nanti :D haha

SuperApiq said...

ooo pernah berangan-angan la ni ye

Post a Comment