18 March 2011

Fixie


                                               Oh-My-Gay!


Now, fixie dah jadi trend remaja-2 baik lelaki atau perempuan. Aku tak kisah pun pasal basikal tu, tapi terpaksa kisah pasal bebudak basikal tu. Orang lain pun ada gak basikal, mcm aku pun ada basikal, tapi basikal tua lah, yg beca punya tu. Tapi tak kisah laah kan. Yang dikisahkannya bebudak ni over sgt lah.

Dude, beli basikal tu duit sendiri ke duit makayah?

Okay, memanglah tu hak kau, aku siapa nak masuk campur. Tapi sakit mata lah dude, kau dok ber-showoff kan basikal yg entah mcm apa. Bukan cool pun aku tgk basikal tu. Member aku ada gak basikal tu, tapi dia rilek je tkde mcm kau org nak ber-showoff bagai. Sanggup tu, dari Klang ke dr mana, yang pasti jauh laa, ride sampai ke KL, PJ, konon konvoi. Buto pak hang. Takde nye nak berkonvoi tgh2 hari buta. Boleh pulak buat video, konon hebat, padahal bukan nak tayang apa. Setakat kayuh-mengayuh lepas tu habis. Edit je lebih video tu. Mcm cb.

Makayah, belikan Fixed Gear? Nak exercise. hekhek.

Bitch. Betul ke exercise? Oke lah exercise. Yang nak menayang dlm FB pesal pulak. Kau sorang je ada Fixie tu. Orang lain mana pernah tgk basikal tu. Batak kan? Naaah ambik. Awak, janganlah nak menayang sangat tau. Igt org suka ke? Igt kami nak tgk ke gambar basikal 'cool' kau tu? Kat Google pun lagi bersepah lah.

5 comments:

Abby said...

cool entry ! sokong sgt :D

Zaid said...

tau takpeee. dalam facebook punya lah semangat update status "my bike is very dirty, fixie-ing in the rain". okay, good boy, sapa suruh naik fixie dalam hujan! eii berlagak sangat mereka-mereka ni!

MD. ALIFF-ZRN said...

hah hah, betul2. lepastu kecoh dalam status aku ada fixie la, aku nak beli fixie la. nak p ride pergi sana la . mcm dia sorg ada -,-

SuperApiq said...

kite bakor je,kite bakor!

Eiein Damanhuri said...

KASI BAKOR :D

Post a Comment