22 January 2011

Little Afiq

Okay . Zaman aku tadika . Weh aku pernah masuk tadika lah! Bangga tak bangga lah kan . Kau ada ke ? B-) Aku dulu comel tau haha diamlah kau . Baju seragam aku lawa , kotak2 kecil warna biru , dah mcm baju jenama kek lapis Apollo tu . Rambut tembikai paling kacaklah itu zaman . Bila lari itu rambut boleh kasi terbang mcm itu mesin rumput pnya tali . Faham ? Haa dulu aku lari mcm robot . HAHA igt-2 balik , telakar gila . Tangan lurus dua-2 . Lidah kasi jelir  mcm hagemaru keluar , kaki lurus , bayangkanlah HAHA . Ada gambar dia . Malas aku nak masukkan . Gmbar artis takboleh kasi tunjuk pd org awam , nnt kena santau . HAHA .

Yang paling aku igtlah , pagi-2 ayah yg hantar naik motor Kriss dia tu . Mcm biasa sebelum masuk pintu pagar , kasi shack-hand dulu , kiss-2 apa bagai . Tapi satu hari ni ayah aku lupa nak shack-hand . Aku rasa pelik dan sedih . Ayah aku terus pergi tanpa menoleh ke belakang . Aku meraung kuat-2 . HAHA . Aku jerit panggil ayah aku , tp beliau tidak menyedari kehadiranku di dewan Parlimen . Aku kejar diaa tau , jauh jugak , 30meter mcm tu . Then cikgu dpt kejar aku , aku pelik sampai skrg , mcmana dia boleh mengejar pelari pecut mcm aku dgn pakai baju kurung tu ==' Takpe , itu kita kasi biarkan , itu hal dia dan kerajaan Mesir Mesopotamia . Okay , dipendekkan cerita , kringg! pukul 3 . Balik rumah , sebelum tu aku suruh abg bas stop dpn rumah jual jan-jan . Dkt je dgn rumah aku .

Aku tetiap hari mst beli sagun , asam tahi hidung dgn keropok Magic yg gambar Mickey Mouse tu . Pastu dah sampai rumah , aku pggil ibu , mcm biasa aku suruh dia baring atas kerusi , sbb aku nak tidur atas peha die . Err lebih tepat atas V dia . Faham ? haha oke diam . Masa kecik oke ? Oke diam! Sampai aku tertidur . Bila bangun , main-2 jap , then aku duduk menyorok belakang lampu , ibu tnye kenapa . Tapi aku diam , akhir sekali beliau mendapat tahu kan dirinya . Aku berak dlm seluar haha . Aku taktahu knp aku melakukan perbuatan keji tu . Tu lah sikit-2 cerita , kalau best , ada permintaan lg , aku cerita lg masa aku kecik . Byea <3

8 comments:

Zaid said...

haha gila selamba ayat you. but best okay. lagi? cerita lain?

SuperApiq said...

cerita lain ? tggu afiq the series coming haha

Anonymous said...

Weh tahi. Pasang la kotak jerit-jerit -,-"

http://www.shoutmix.com/

SuperApiq said...

ape tu ?

Abby said...

suke part yg ni "aku duduk menyorok belakang lampu , ibu tnye kenapa . Tapi aku diam , akhir sekali beliau mendapat tahu kan dirinya . Aku berak dlm seluar haha . Aku taktahu knp aku melakukan perbuatan keji tu ."
seriously, lawak. HAHA XD
best lah :D

eyjalukman said...

haha telakar gilee . cite ap lg ada ?
sma laa suka part sorok blkg lampu .
rmbut tembikai pling tk bole blah . lawak ! hahaXD

azreen suhada said...

hahaha.. mmg chomel!!! nak request lagi cerita afiq!!! ada x kenangan terberak ke kat tadika?? hahaha.. nak lagi.. nak lagi cerita.

pepelheartless said...

hahha , best gile ouh . y xleh bla habis dgn mesopotamia keluar . haha , update lg

Post a Comment