28 March 2011

Blablabla Afiq!


Ya! Afiq bukan seorang lelaki yang romantik. Kasar dgn perempuan. Jadi, siapa mahu dia kan. Tidak mengapa, lama dah tahu. Perempuan kadang-kadang buat aku , err eewww :B

Jyeaah! Suka betul aku dgn kucing. Nak bela, tapi Mak Engku melarang. Oke, tadi dpt main-main dgn kucing kat kedai makan. Ouuh geram betul. Nak gigit puting dia haha. Nnt mst dlm hati dia ckp " uhh gelii " haha.

 Siapa suka berak? Aku suka. Tapi satu je masalah berak di tandas awam. Dah lah bilik kecil, air tak laju, tempat nak ampai seluar pn takde, lagi tak tutup wall sampai atas, buat separuh je dinding. Hati gelisah je berak kena ushar-ushar atas kot-kot ada org saje mendajal rakam masuk Youzijj. 
 Aku terlalu obesesad (mcmana nak eja tu?) err suka dgn Ben10. Serious best! Nanti bila part dia ckp "cool!" , aku mst ckp sekali. Aku nak baju si Ben tu pakai. Lama gila dah mencari, tapi tak jumpa saiz. Tahu? Aku nak jam tu, then masa dating aku upah org jahat ragut beg tgn awek aku, nnt aku boleh bertukar, aku kejar pukul-pukul org jht tu. Mst awek aku peluk aku, ckp " Oh! My Hero." hahaha besar bangge aku masa tu ;)

No comments:

Post a Comment