17 March 2011

IbuAyah


Korang dengar lahhh sampai habis. Rasa nak menangis kan? Tak teringin ke nak ada anak macam tu? Kita semua tahu, tiada ibubapa yg tidak mahukan anak seperti beliau, tapi kita? Musnahkan harapan mereka dengan pengaruh rakan sebaya. Termasuk aku. Okay. Aku ada ingat dulu masa kecik, ibuayah selalu ckp,

 "Nnt dah besar jadi Imam tau. Kalau ibuayah masuk neraka, Apiq boleh tarik bawa masuk syurga"


Okay. Kalau nak tahu aku ni anak yg dijaga bagai menatang minyak yg penuh lah, ilmu agama semua sampai dgn lengkap kat aku, dr aku pakai lampin pakai buang tu sampai lah ke tadika dibawa ke masjid tiap2 waktu solat. Itu yg ibuayah bagitahulah, aku ada juga igt sikit2. Tapi aku sendiri yg nak diri aku jadi mcm ni. Jadi anak liar. Bersosial tanpa batas. Sengaja tinggal solat. Hmm.
 Ibuayah, Apiq minta maaf tak dapat tolong ibu ayah di padang mashar nanti :(

5 comments:

sarah diana said...

okay. aku terharu. good job in blogging.

SARA KECIK said...

nak nanges , aku bace post niy . :(

Nina said...

kau masih boleh berubah jadi apiq yang dulu , see kau masih boleh post benda positif mcm ni . Aku tunggu kau jadi apiq yg dulu . kau boleh :)

eiein said...

weyhh aku pun terasa doe :(

SuperApiq said...

bila korg komen benda ni?

Post a Comment