15 December 2010

Rumah Terbakar Panggil Bomba


Okay . Tajuk kali ni agak karat sikit lah . Even aku sndiri malu nak tulis , tp aku kuat kn tenaga batin aku ni utk mengharumkan nama sekolah . Okay , semua mesti pernah bercinta bkn ? Aku pun :) Tapi kaaan kaan , aku dah penat dah sekarang . Entaaaah , aku penat tipu diri sendiri . Aku ni sebenarnya bodoh . Tak reti jaga hati perempuan , sbb aku layan dorg mcm kwn2 aku , suke2 nak bahan2 . Haha tapi ada aku kesah ? heh . Weh , aku sebenarnya bahan rahsia kerajaan . Okay , org kerajaan byk duit tak ? Dorg mst suka berak jugak kan . Err kau rasa aku ni romentik tak ? haha aku takut dgn perempuan sbnarnya . Tapi tu lah , aku buat-buat sombong , konon tak ada apa-apa , tp jantung dah dupdapdudap haha . Dah laa , aku takde mood sbnarnya . Byeee . Jadilah pohon yang lebat buah-buahnya

No comments:

Post a Comment