30 December 2010

Kepada Luna Maya

Jalan Bantal Kusyen ,
Lorong Perabot Kusyen ,
Kusyen Busuk ,
Peluk Bantal , KL
_____________________________________________________________

Pacak Tiga Tiang ,
Naik Satu Lapan ,
Garuda Kalah ,
Dibaham Pak Belang , SEL

31December 2010


Dear Reader ,

Luahan Hati Seorang Remaja Yg Sudah Tidak Bersekolah Dan Berambut Banyak


Aku tahulah , aku tak matang mcm laki-laki lain , tapi buat apa aku pura-pura matang kalau aku tak happy .
Aku suka tgk org gelak , suka bagi org gelak , sbb tu aku perangai budak-budak byk . Kalau selalu lepak dgn aku , tahulah matang aku dkt mana . Hmm , aku tak suka tunjuk kt sesiapa yg aku ni sakit , walaupun kena maki , marah , apa-apalah , aku try smbunyikan , bg cover habis , konon aku tak pernah ada masalah . Tapi hati aku sakit . Nak buat mcmana , aku tak suka badmood , badmood hanya buang masa . Baik aku gelak , tak kesah lah bahan org ke apa , janji aku gelak :)

2 . Baru-baru ni ada masalah . Aku menjadi suspek pecah rumah . Hebat! Baru Cowboy kan . 
Tapi sebelum tu aku tertangkap oleh cctv , sbb main penyembur api Bomba jenis ABC . Aku main sembur2 dlm rumah kosong tgkat 20 , bersama rakanku , anak tukang kaji batu . Best! Ada video tp sudah dipadam . 
Kena tgkap , then Guard nk call Polis . Bincang punya bincang , boleh tutup mulut dorg , tp kena suap . RM180 .
Mana awak nak carik byk tu , dia bg pulak masa mcm kuntil . Mcm Ah Long , ada bunga lagi . Aku se-sen pun tiada . 
Then , kebetulan ada pecah rumah berlaku , rumah cina tgkat 18 , guard tuduh aku dgn anak kaji batu . Alahaaaai -.-"
Apa mahu buad , sendiri buad sendiri tanggung Apiq . 

3 . Aku nak kerjaa , tapi ada masalah . Ibubapa tidak beri aku utk bekerja . Penat aku mencari . Aku degil , aku tetap nak kerja hmm (!) . Bukan apa , dpt gaji tu aku bkn nak berfoya-foya , aku nak bawak dorg pergi bercuti . Aku teringin sbb tak pernah mcm tu . Jeles sbnrnya tgk keluarga yg bercuti . Aku tak kira aku nak mcm tu jugak . Hmm , aku dah plan dah duit gaji tu utk apa . Teman wanita , maaf bukan utk awak :) 

4 . Ramai kata aku ni kasar , maksud aku , aku bercakap atau bertutur terlampau kasar . Benarkah ?
Hmm , Afiq ni bila bertutur lebih gemar menggunakan aku kau . Jgn haraplah nak I , You dgn aku . Pergi jahanam .
Baik laki perempuan , same je aku layan . Apa pangkat kau aku kena pggl I , You ? Rambut kau lg byk dari aku ke ?
Fikirlah semula , sedangkan dgn Tuhan kita menggunakan Aku , Engkau . Tkkn dgn tanah kotor aku nak I , You ?
Geeli lah ~ Pergi Jahanam aku chkp :)




Sincerely ,
Afiq Shazzriz

4 comments:

Zaid said...

suka entry ni sangat-sangat ;)

Abby said...

entry yang ni best, seriouslyy ;)

Anonymous said...

entry yang akak ase.....ko ni sangat unik!!

:)

SuperApiq said...

muehehe tq kak long

Post a Comment